Internet är underbart, alla kan göra sig hörda och få ut sitt budskap. Här kommer ni få ta del av mig och mina frågor som jag brinner för. Jag är en entreprenör som utvecklar fastigheter och bostäder. Med över 30 års erfarenhet inom bygg och fastigheter så besitter jag kunskaper så få har. 

Min fokus idag är att skapa och bygga upp hyresrätter, så vi löser bostadssituationen i Sverige. 
Det är ingen lätt uppgift, det finns massor av hinder och negativa människor som på alla sätt har synpunkter. Många tror att hyresrätter tas emot med öppna armar, det är oftast tvärtom. Banker, fastighetsägare och grannar har oftast en negativ inställning till hyresbostäder. 

Jag kommer kämpa för att förverkliga mitt mål att årligen bygga billiga och bra hyresrätter till behövande. På min blogg kommer ni få ta del av det som driver mig framåt. Även samhällsfrågor kommer behandlas med främst inriktning på bostadsmarknaden.

 

 

#1 - - Blogg.se:

Lycka till med din nya blogg!

Svar: Tackar för en bra plattform
Robert Hellgren